loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

زنان زیرک

ما در سایت کتاب اسم تصمیم گرفتیم به مناسبت روز مادر و ولادت حضرت زهرا (س) هدیه‌ای متفاوت ولی از همان جنس کسب و کارمان به شما بدهیم. هدیه ای از جنس آگاهی. ما در این چند روز، مسائل مرتبط با زنان را بررسی کردیم و به چند موضوع اصلی رسیدیم که فکر کردیم خوب است که با معرفی کتاب هایی مرتبط با آن موضوع ها و مسائل هدیه‌ای از جنس آگاهی به شما داده باشیم.

به نام خدا

زنان زیرک


ما در سایت کتاب اسم تصمیم گرفتیم به مناسبت روز مادر و ولادت حضرت زهرا (س) هدیه‌ای متفاوت ولی از همان جنس کسب و کارمان به شما بدهیم. هدیه ای از جنس آگاهی. 
ما در این چند روز، مسائل مرتبط با زنان را بررسی کردیم و به چند موضوع اصلی رسیدیم که فکر کردیم خوب است که با معرفی کتاب هایی مرتبط با آن موضوع ها و مسائل هدیه‌ای از جنس آگاهی به شما داده باشیم.

 


جایگاه زنان

اولین موضوعی که به آن پرداختیم مسئله جایگاه زنان در اجتماع بود.
مسئله‌ای که در دهه های اخیر با عناوین و بهانه‌های مختلف به آن پرداخته‌اند. از فمینیسم تا جنبش‌های مدنی تا تاثیر انقلاب ها بر آزادی و پیشرفت جایگاه زنان ولی حقیقت این است که هنوز هم به نظر و نقطه مشترکی در این موضوع نرسیده‌ایم و هموز راه زیادی را باید در این مسیر طی کنیم. مسیری که انتهای آن ابتدای جایی است که از اول حق زنان بوده.

برای مشاهده کتاب هایی با موضوع جایگاه زنان از این لینک اقدام کنید.

 


زنان با اراده

ابتدا نام این بخش را زنان موفق گذاشته بودیم. اما کمی که جزئی‌تر به این موضوع نگاه کردیم، عامل اصلی موفقیت این زن ها را نه شرایط محیطی و مالی و ... بلکه اراده آن ها یافتیم. زنانی که هر کدام در مقایسه با خودشان موفق بودند. از صدراعظم آلمان که به قدرتمندترین زن جهان معروف هست تا ملاله دختری که با تمام توان و ظرفیتش جلوی ظلم ایستاد. کار ملاله همانقدر اهمیت دارد که کار تک تک افرادی که در این بخش معرفی کرده‌ایم. کتاب های این بخش را بیشتر زندگی‌نامه ها تشکیل داده‌اند، زندگی‌نامه هایی که خواندنشان به ما این نکته را یادآور می‌شوند که در بدترین شرایط محیطی، مالی و فرهنگی این اراده است که ما را نسبت به بقیه متفاوت می‌کند. 

برای مشاهده کتاب هایی با موضوع زنان با اراده از این لینک اقدام کنید.

 


استقلال مالی

در دورانی که کرونا خیلی از کسب و کارهای بزرگ و موفق را زمین زد و صاحبان آن‌ها را خانه نشین کرد، زنان نشان دادند که با مهارت هایی که دارند می‌تواند از فروپاشی یک خانواده به خاطر مسائل مالی جلوگیری کنند. 
در این بخش ما چند نمونه از زنانی را به شما معرفی کرده‌ایم که با راه‌اندازی کسب و کار به غیر از خودشان چندین نفر دیگر را هم از لحاظ مالی بی‌نیاز کرده اند.
برای مشاهده کتاب هایی با موضوع استقلال مالی از این لینک اقدام کنید.

 


مادر بودن

مادر بودن از آن دست مفاهیم است که توضیحش با کلمات بسیار کار سختی‌است. از تعاریف این جور متوجه می‌شویم که مادر بودن چیزی ورای وظیفه است. حس و مسئولیتی که خود شخص به خود محول می‌کند. یک نوع رنج مقدس. رنجی که با اشتیاق آن را انتخاب می‌کنیم و ثمره‌اش بزرگ شدن یک انسان است. انسانی که می‌تواند آینده را بسازد، خوب یا بد.
در این بخش کتاب‌هایی را معرفی کرده‌ایم که سعی کرده‌اند در حد توانشان مادر بودن را توصیف کنند، از سختی ها و لذت هایش گفته‌اند.
برای مشاهده کتاب هایی با موضوع مادر بودن از این لینک اقدام کنید.

 


داستان، سفرنامه و زندگی‌نامه

در بخش آخر هم به داستان، سفرنامه و زندگی‌نامه هایی پرداخته‌ایم که راوی و یا شخص اول آن را زنان تشکیل داده‌اند. در این ایام خواندن این کتاب ها می‌تواند گزینه مناسبی برای گذران وقت شما باشد.

برای مشاهده کتاب هایی با موضوع داستان، سفرنامه و زندگی‌نامه از این لینک اقدام کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک