loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

لحظات خدایی برای خانوم ها

5 / 0
like like
like like

کتاب لحظات خدایی برای خانم‌ها به قلم کارولین لارسن، به ارائه‌ مجموعه‌ای از مهارت‌های کاربردی جهت ارشاد مذهبی زنان و کودکان می‌پردازد.
قطعاً شما نیز گاهی در زندگی‌تان دچار شرایط نامناسبی شده‌اید و هر روز فقط توانایی این را دارید که در مورد کارهایی که باید انجام دهید و چیزهایی که باید کنار بگذارید، تصمیم بگیرید. اما حقیقت این است که اگر روزهایتان را با یاد خداوند شروع کنید یقیناً روز بهتری خواهید داشت.
پس تنها با صرف چند دقیقه در هر شرایطی قلبتان را بر حقیقت حضور او متمرکز کنید. بگذارید عشق او در این روز پرمشغله و در همۀ روابطتان راهنمای شما باشد. لحظه‌ای خدایی روزتان را خدایی خواهد ساخت!
کتاب لحظات خدایی برای خانم‌ها (God moments for women)، به شما نشان می‌دهد که اگر هر روز صبح چند دقیقه را به خدا اختصاص دهید و در طول روز به افکار مؤمنانه‌ای که به ذهنتان خطور می‌کنند اجازه دهید همراهتان باشند، از تأثیر آن‌ها در زندگی روزمره خود شگفت‌زده خواهید شد.
کارولین لارسن (Carolyn Larsen) نویسنده، بازیگر و سخنرانی زبردست و دارای مهارتی خداداد در زمینه ارشاد مذهبی زنان و کودکان است. او در کنفرانس‌ها و جلسات بسیار در آمریکا، کانادا و هندوستان سخنرانی کرده است. کارولین بیش از چهل کتاب برای کودکان و بزرگسالان نوشته است و کتاب‌های او برنده‌ی جوایز مختلفی شده‌اند. کارولین به اتفاق همسر و فرزندانش در گلن الین ایلینویز زندگی می‌کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "لحظات خدایی برای خانوم ها" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک