loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

اعترافات

5 / 0
like like
like like

کتاب اعترافات نوشته‌ی میناتو کانائه درباره‌ی معلمی است که فرزند چهارساله‌‌ی وی به وسیله‌ی دو تن از دانش‌آموزانش کشته می‌شود. در پی این حادثه معلم تصمیم می‌گیرد بدون دخالت پلیس موضوع را پیگیری کند. این کتاب برای میناتو کانائه جوایزی همچون هونتایشو، شرلی جکسون و الکس را به ارمغان آورد.
یوکو موریگوچی یک معلم است که از نامزدش جدا شده و همین موضوع از نظر روحی و روانی او را در شرایط بسیار سختی قرار داده است. یوکو که شخصیت اصلی رمان جنایی اعترافات (Confessions) است به جز فرزندش هیچ دلخوشی دیگری در زندگی ندارد اما قتل فرزندش همین دلخوشی را هم از او می‌گیرد. او دیگر دلیلی برای ماندن در آن مدرسه ندارد و تصمیم گرفته که آنجا را برای همیشه ترک کند. البته یوکو قرار نیست بی‌سروصدا از آن مدرسه برود و نقشه‌ای در سر دارد. آخرین کلاس درس او یک کلاس معمولی نخواهد بود و اتفاقات بسیاری رخ خواهد داد و اسرار بسیاری فاش خواهد شد. یوکو دیگر به یک چیز فکر می‌کند و آن انتقام است.
رمان اعترافات شش بخش را دربرمی‌‌گیرد و راوی‌های متعددی دارد که هر کدام روایت خود را از ماجرا ارائه می‌دهند و ابعاد گوناگون ماجرا برای شما آشکار می‌شود. شخصیت‌های اصلی این اثر به یاد ماندنی نوجوانان هستند و همین موضوع به رمان اعترافات جنبه‌های روانشناسانه‌ی بسیاری اضافه می‌کند.
میناتو کانائه (Kanae Minato) نگاه شما را برای همیشه نسبت به مدرسه و کلاس تغییر می‌دهد و شما دیگر نمی‌توانید بدون به خاطر آوردن اتفاقات این کتاب از کلاس درس یاد کنید. میناتو کانائه روایتی شگفت‌انگیز از در هم‌آمیختگی انتقام، عشق و ناامیدی را به شما ارائه می‌دهد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "اعترافات" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک