loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

قصر سنگی (آکادمی شاهزاده خانم ها 2)

5 / 0
like like
like like

جلد نخست این مجموعه با عنوان دختران کوهستان است که روایت زندگی دخترانی است که در یک آکادمی عجیب درس می خوانند اما یک روز خبر می رسد که شاهزاده قرار است که همسر خود را از میان روستایی انتخاب کنند که آکادمی در آن قرار دارد و همین مسئله دختران را درگیرماجرایی شگفت و جذاب و خواندنی می کند.
 نویسنده در دومین جلد اثر با عنوان قصر سنگی نیز به  ادامه ماجراهای آکادمی شاهزاده خانم ها می پردازدو داستان های هیجان انگیز و پر ماجرای دیگری را رقم می زند.
 میری که نام قهرمان جلد نخست کتاب  است در ماجراهای قصر سنگی قصد دارد به پایتخت سفر کند . سفری که برای همیشه زندگی میری را تحت تاثیر قرار می دهد و یا به عبارتی دیگر زندگی او را دگرگون می کند .
 میری در ماجراهای قصر سنگی بر سر دوراهی انتخاب قرار می گیرد و مجبور است تصمیم دشواری بگیرد و البته در مسیر دشوار سفر به پایتخت این دختر جسور باید تمام دانش هایی را که در آکادمی دختران یاد گرفته است را به کار بندد و از طرفی دیگر نیز  دوستی و وفاداری خود را نیز به اثبات برساند.
  در جلد سوم اثر نیز میری و دوستانش بعد از سال دشواری تصمیم دارند آکادمی عجیب شاهزاده خانم ها را ترک کنند. میری که اکنون در انواع علوم و فنون رزم ورزیده است قرار است به نقطه ای سفر کند و سه عموزاده بازیگوش را شاهزاده  هستند آموزش دهد و در ایم مسیر نیز ماجراهای خواندنی خلق می شود که البته با مطالعه داستان خواهیم دیدی که میری از پس آنها بر می آید.میری بر سر یک چندراهی عجیب قرار گرفته و باید بین وفاداری به شاهزاده خانم و دوست‌های جدیدش و همین‌طور عشقی قدیمی و دوستی جدید دست به انتخاب بزند.
اکنون او باید همه‌ی مهارت‌ها و درس‌های تیزبینی و شجاعتی را که در آکادمی شاهزاده خانم‌ها فراگرفته به کار ببندد تا بتواند بهترین راه را انتخاب کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "قصر سنگی (آکادمی شاهزاده خانم ها 2)" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک