loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

کشتن شوالیه دلیر جلد 2

5 / 0
like like
like like

کتاب کشتن شوالیه‌ی دلیر - جلد دوم نوشته‌ی هاروکی موراکامی، روایتگر ماجراهای نقاشی است که زنجیره‌ای از حوادث خارق‌العاده و خیالی را پس از برخوردن با یک نقاشی عجیب در اتاق زیرشیروانی خانه‌اش تجربه می‌کند.
کتاب کشتن شوالیه‌ی دلیر (Killing Commendatore) حول محور داستان نقاش ژاپنی 36 ساله‌ای است که پس از آنکه زندگی مشترکش با شکست مواجه‌ می‌شود تصمیم می‌گیرد تا زندگی اسرارآمیزی را در خانه‌ای بزرگ نزدیک کوهستان‌های «‌اوداوارا»‌ شروع کند؛ خانه‌ای که متعلق به هنرمندی بوده که سال‌ها پیش در آن خانه زندگی می‌کرده و آثار او هنوز در خانه وجود دارد. پیدا شدن یکی از آن تابلوهای نقاشی خیلی زود روند زندگی شخصیت اول داستان را تغییر می‌دهد. همچنان که راوی داستان مجذوب این تابلو نقاشی می‌شود، نیمه‌شب‌ها صدای زنگی را می‌شنود که به دنبال آن داستانی ماوراءالطبیعی شکل می‌گیرد.
«کشتن شوالیه‌ی دلیر» را شاید بتوان یک «گتسبی» گسترده‌تر و سوررئال برای عصر اطلاعات دانست. هاروکی موراکامی (Haruki Murakami) که در 69 سالگی بیش از هر کس دیگر حتی خود فیتس‌جرالد برای به بند کشیدن شاهکار او تلاش کرده، در کتاب تازه‌اش داستان غمبار یک رویاپرداز تنها را روایت می‌کند که فانتزی او ارائه اشاره‌هایی به غیرواقعی بودن واقعیت است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "کشتن شوالیه دلیر جلد 2" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک