loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

خبر به دور ترین نقطه ی جهان برسد

5 / 0
like like
like like

کتاب «خبر به دورترین نقطه جهان برسد» نوشته زنده یاد نجمه زارع، شاعری دغدغه مند در در حوزه مسائل و چالش های جوانان و نوجوانان است.
 زنده یاد نجمه زارع در سال 1361 دیده به جهان گشوده و تاریخ ابدی شدن این شاعر غزل سرا نیز در سال 1384 بوده است.
از جمله موضاعاتی که در اشعار زنده یاد نجمه زارع به وفور به آن اشاره شده است، موضوع مرگ بوده که شاعر بارها و بارها به شیوه های مختلف در سروده های خود این موضوع را مطرح نموده است.
«خبر به دورترین نقطه جهان برسد» برای اولین بار در سال 1396 در 80 صفحه توسط نشر نیماژ منتشر و روانه بازار گشته است. اشعار این اثر عاشقانه، ساده و بی آلایش است و آنچه بر دیگر عناصر این کتاب غلبه دارد، عنصر عاطفه است.
زنده یاد نجمه زارع درونی خداباور همراه با دغدغه های دینی، آیینی و ملی داشته و علاوه بر سرودن اشعار آئینی وشعرهای مربوط به دفاع مقدس، همواره اصطلاحات و واژگان شریعت خویش را روانه اشعار خود می نماید.
آنچه اشعار این شاعر را از دیگر شاعران هم عصر خود متمایز می نماید، سرایش غزل هایی با قافیه و ردیف های دشوار، کم تکرار و حتی بدون تکرار است.
از دیگر ویژگی های این اثر می توان به ساختار استوار و عاشقانگی خاص و عینی اشعار اشاره داشت علاوه بر این شاعر توانسته با خرق تصاویری زیبا مخاطب را با خود همراه نماید.
از جمله دیگر آثار زارع می توان به «عشق قابیل است»، «یک سرنوشت سه حرفی» و «باید دوباره زاده شوم» اشاره کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "خبر به دور ترین نقطه ی جهان برسد" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک