loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

این هم مثالی دیگر (چهار جستار از حقایق زندگی روزمره)

5 / 0
like like
like like

کتاب "این هم مثالی دیگر" اثر نویسنده برجسته آمریکایی "دیوید فاستر والاس" میباشد.این اثر "دیوید فاستر" شامل سه جستار از حقایق زندگی روزمره انسان ها و متن یک سخنرانی است.او در سال 2005 سخنوران جشن فارق التحصیلان هم دوره خود بود که تنها سخنرانی عمر وی نیز به حساب می آید.
در متن سخنرانی در مورد کلیشه هایی صحبت میکند که از توجه به آنها غافل شده ایم و گاها بدون حس کردن حضورشان زندگی کرده در حالی که درک همان کلیشه ها،سر آغاز درک ایین جهان هستی میباشد.
فاستر در جستار اولش در کتاب " این هم مثالی دیگر"،با عنوان "یک نما از خانه خانم تامسون" از حادثه یازده سپتامر یاد می کند و توضیح میدهد که همچین وقایعی چگونه بر زندگی افراد تاثیر می گذارد.
جستار دومش با عنوان "به لابستر نگاه کن" در مورد تجربه اش از یک جشنواره عظیم لابستر در سواحل مرکزی آمریکا میباشد که در آنجا ماموز تهیه گزارشی برای یک مجله بوده است.او در پایان این جشنواره علاوه بر گزارش،پرسش های اخلاقیی را مطرح میکند.
"فاستر" در جستار آخرش از کار های غیر ممکنی صحبت میکند که بسیار از آنها لذت میبرد.او این کارها را رقابت بین فدرر و نادال در مسابقات ویمبلدون تجربه میکند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "این هم مثالی دیگر (چهار جستار از حقایق زندگی روزمره)" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک