loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

گشت شبانه

5 / 0
like like
like like

محصولات مرتبط

گشت شبانه دومین رمان پاتریک مودیانو است. این کتاب داستان جوانی را روایت می کند ، که بین کارش برای گشتاپوی فرانسوی واطلاع رسانی به آن در مورد ارتش مقاومت فرانسه و کارش برای ارتش مقاوت فرانسه و اطلاع رسانی به آن در مورد پلیس ،دلالان بازار سیاه، محیط کلوپ های تفریحی و فاحشه ها و تفریح هایی که در اختیار مردم قرار می دهد مانده است.در حالیکه اواز هر دو طرف برای به دست آوردن اطلاعات، تحت فشار است و همه چیز به وضعیت بحرانی می رسد؛ او خود را در سراشیبی رفتن به مسیر قربانی کردن خود، به عنوان تنها راه فرار از وضعیت غیر ممکن می بیند. سوالی که همواره ذهن او را مشغول می کند این است که چطور می شود بدون اینکه خائن باشد خیانت کند.
در این کتاب حیرت انگیز ، بی رحمانه و دلپذیر ، مودیانو سعی می کند با بیرون فرستادن شخصیت های خود در یک گشت فانتزی در شبی سرنوشت ساز، گذشته را پاک و تطهیر کند.
گشت شبانه بازتاب سورئالیستی در مورد خیانت و خود تخریبی در پاریس در طول اشغال نازی ها است. پاریس ، شهر نور ، در این یادآوری شبیه به خواب تحریف شده و سردرگم است و همه مکانهای زیبای آن با بی حسی و ترس آغشته می شود. هنگامی که پاتریک مودیانو جایزه نوبل ادبیات در سال 2014 را دریافت کرد،به خاطر استفاده از هنر حافظه برای زنده کردن خاطره ی اشغال پاریس در جنگ جهانی دوم مورد ستایش قرار گرفت
 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "گشت شبانه" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک