loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

بازی در سپیده دم و رویا

5 / 0
like like
like like

رمان بازی در سپیده دم و رویا در سال 1926 توسط نویسنده اتریشی آرتور شنیتسلر نوشته شده است. این کتاب به افکار و تحولات روانی دکتر فریدولین در طی یک دوره دو روزه می پردازد بعد از آنکه همسرش اعتراف کرد که در فکر یک رابطه جنسی با مرد دیگری بوده است. در این مدت کوتاه ، او با افراد زیادی آشنا می شود و اتفاقات زیادی برای او پیش می آید.
بازی در سپیده دم و رویا در اوایل قرن بیستم در وین تنظیم شده است. شخصیت اصلی داستان فریدولین ، یک پزشک موفق 35 ساله است که به همراه همسرش آلبرتینا و دختر خردسالش زندگی می کند.
یک شب ، آلبرتینا اعتراف می کند که تابستان قبل ، در حالی که آنها در دانمارک در تعطیلات بودند ، او درباره یک افسر نظامی جوان دانمارکی خیالی جنسی داشت. فریدولین سپس اعتراف می کند که در همان تعطیلات دختر جوانی را در ساحل دیده و جذب او شده بود. بعدا در همان شب ، فریدولین به بستر مرگ یک بیمار مهم فراخوانده می شود. زمانی که می رسد آن مرد مرده است . دکتر بسیار شوکه می شود وقتی دختر این مرد ، ماریانا ، عشق خود را به او اعلام کرد. فریدولین بی قرار شد و خانه او را ترک می کند و شروع به پیاده روی در خیابان ها می کند. اگرچه وسوسه شده است ، اما او همچنان پیشنهاد یک روسپی جوان به نام میززی را نیز رد می کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "بازی در سپیده دم و رویا" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک