loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

آیا تو آن گمشده ام هستی؟

5 / 0
like like
like like

باربارا دی آنجلیس یکی از موثرترین آموزگاران در زمینه روابط و رشد شخصیتی در کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟، تمامی تجربیات خود را در جهت انتخاب فرد مناسب برای ازدواج بیان می‌کند.
کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ (?Are you the one fore me) درایت و بینشی را که در فهم واقعیت‌های زندگی احساسی خود بدان نیاز دارید را به شما می‌دهد.
اگر مجرد هستید با این کتاب می‌توانید به ابزار و دستورالعمل‌های لازم جهت انتخابی سالم و موفق دست پیدا کنید و اگر عاشق شده‌اید می‌توانید از درستی رابطه خود و موفقیت آن در آینده 100 درصد مطمئن شوید. هم‌چنین اگر ازدواج کرده‌اید با کمک این کتاب می‌توانید تفاوت‌های‌تان را درک کنید و آن‌ها را متعادل سازید تا بتوانید در کنار هم شادتر زندگی کنید.
باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینه رشد شخصی است. او کارشناسی ارشد خود را در روانشناسی از دانشگاه سیرا گرفته و دکترای خود را در روانشناسی از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کرده است.
آثار باربارا از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است که بیش از 8 میلیون نسخه از آن فروخته شده‌ است و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده‌ است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "آیا تو آن گمشده ام هستی؟" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک