loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

استوار ایستاده در بیست و چهار سالگی

5 / 0
like like
like like

«جانگ ییشینگ» که با نام هنری «لی» شناخته می‌شود، یک خواننده، ترانه‌سرا، نویسنده، رقصنده، تهیه‌کننده، آهنگساز و بازیگر اهل چین است. او که یک سولوآرتیست و دنسر اصلی گروه چینی-کره‌ای «اکسو» است، اولین بار پس از شرکت در نمایش استعدادهای درخشان تلویزیون چینی، به عنوان ستاره آکادمی در سال 2005 شناخته شد. اولین نقش بازیگری او در شش سالگی بود و در نقش «هوان هوان» در درام تلویزیونی چینی ما مردم در سال 1998 بازی کرد. در سال 2000 ، در نه سالگی ، جانگ به عنوان یکی از طرفداران باشگاه خواننده و بازیگر تایوانی «جیمی لین» در یک برنامه تلویزیونی چینی شرکت کرد و اولین ارتباط او با صنعت سرگرمی رقم خورد.
در سال 2008 ، جانگ در آزمون جهانی شرکت «اس‌ام.انترتینمنت» در شعبه چانگشا شرکت کرد. در زمان آزمون ، او 16 ساله بود و در دبیرستان متصل به دانشگاه عادی هونان تحصیل می‌کرد ، و در آنجا به عنوان یک دانش‌آموز ممتاز به خاطر موفقیت های خود شناخته شده بود. پس از قبولی در آزمون ، برای آموزش دیدن به عنوان آیدل به کره جنوبی نقل مکان کرد.
زندگی پر از مسئولیت، رویاها، تلاش و عزم است! جانگ ییشینگ، در سن 24 سالگی، مانند تغییرات چهار فصل به طور کامل نشاط، فشار، موفقیت و دگرگونی را تجربه کرده و از یک پسر نوجوان بی گناه به یک ستاره فوق العاده درخشان تبدیل شده است. این کتاب برای اولین بار زیر و بم های رشد او را نشان می‌دهد.
بهتر است بدانید این هنرمند چینی، در 30 سالگی کمپانی سرگرمی خودش را تاسیس کرده و امروز کارآموزهایی از کشورهای مختلف، در کمپانی او، کروموزوم، مشغول هنرآموزی و ساختن رویای خود هستند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "استوار ایستاده در بیست و چهار سالگی" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک