loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

خانه ای مثل بهشت

5 / 0
like like
like like

جامعهٔ امروز ما دچار تغییر و تحول‌های اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و... شده است. همهٔ این‌ها سبک زندگی افراد را تغییر داده و خانواده‌ها با آسیب‌های فراوانی مواجه شده‌اند و اختلافات روزبه‌روز گسترش یافته و بنیان خانواده را متزلزل ساخته است. زندگی مانند جاده است که اگر زن و شوهر در این مسیر مهارت‌های لازم را نداشته باشند، نه‌تنها از زندگی خود لذت نمی‌برند، بلکه نمی‌توان امید داشت که این زندگی تداوم و استمرار داشته باشد و دیر یا زود رابطه به پایان خواهد رسید. درمقابل اگر زوجین مهارت‌های لازم را برای زندگی فراگیرند، نه‌تنها از رابطه با هم لذت می‌برند، بلکه این زندگی تا پایان عمرشان ادامه خواهد داشت و اگر مشکلی هم در زندگی پیش بیاید، که آن هم طبیعی است، با مهارت‌آموزی و اجرای این مهارت‌ها برطرف خواهد شد.

برای اینکه خانه‌ ای مثل بهشت داشته باشیم، به آرامش و دوستی و محبت در زندگی مشترک و خانواده نیازمندیم. این آرامش و محبت و دوستی جز با مهارت‌آموزی و تمرین به دست نمی‌آید.

 تراشیون این سه مؤلفه را از آیهٔ 21 سورهٔ روم برگرفته‌ که در بخش‌های این کتاب به تبیین آن می‌پردازد.

او با بهره‌گیری از آیات و روایات معصومان (ع) و با هدف ایجاد آرامش و دوستی و محبت در زندگی، راهکارها و مهارت‌هایی کاربردی برای اعضای خانواده به‌ویژه زوجین بیان می‌کند. محور اصلی مباحث کتاب موضوع آرامش است.

(طاقچه)

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "خانه ای مثل بهشت" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک