loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

خاطرات محرمانه آدولف هیتلر

5 / 0
like like
like like

ای. جی. موگان همواره با عشقی سوزان، تاریخ و شخصیت‌های تاریخی را دوست داشته است. او در سراسر حرفه کاری خود با تحقیقات بسیار ریشه‌دار و عمیق، رمان‌های تکان‌دهنده‌ای می‌آفریند که به تحلیل آدم‌ها و سرشت درونی‌شان می‌پردازد و خواننده مشتاق با ولع آنها را می‌بلعد. خاطرات محرمانه آدولف هیتلر، به زبان انگلیسی در 2 مجلد با عناوین تدهین‌شده (جلد 1) و نبرد (جلد 2) منتشر شده و کتاب حاضر ترجمه فارسی کامل هر دو جلد آن است.

چه حوادثی موجب ظهور و بالیدن هیتلر شد؟ چگونه ممکن است یک کودک به جوانی بدل شود که خود را مسیح بنامد؟ کتاب حاضر که به صورت رمان نوشته شده، به نخستین سال‌های زندگی آدولف هیتلر تا دوران قبل از جنگ جهانی دوم می‌پردازد. این یادداشت‌های محرمانـه، حوادث و ریشه‌های موجودیتی مستأصل را برملا می‌کند که هسته اعتقادات او را شکل دادند. از یک کودکی پر از تحقیر و نجات‌یافته از مرگی حتمی، تا عشـقی سادیستی در دوران جوانی و ناکامی‌ها و یأس‌ها و سـال‌های شکنجه‌آور فقر و فلاکت در وین و سرانجام یافتن هدف زندگی و قبضه قدرتی که معتقد است راه زندگی را پیش‌ روی‌اش هموار می‌کند و او را به هدفش می‌رساند.

داســتانی هولناک که ذهن و روح آدمـی را تکان می‌دهد و ما را به شناخت شخصیت درونی و سرشت کسی رهنمون می‌کند که در نهایت به فردی قدرقدرت و کینه‌توز مبدل می‌شـود و چهره جهان را عوض می‌کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "خاطرات محرمانه آدولف هیتلر" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک