loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

فروش موفق در یک هفته

5 / 0
like like
like like

کتاب فروش موفق در یک هفته اثر کریستین هاروی و ترجمه پیمان دادمهر به نکات بازاریابی و موفقیت در فروشندگی اشاره دارد. فروشندگی به عنوان یک شغل چیزی است که بیشتر مردم از آن وحشت دارند. اما فروش صحیح بخش مهمی از تجارت است که فروشندگان خوب به شدت نیازمند آن هستند.

فروش موفق یک فرآیند «حسی کار کردن» نیست. در حقیقت فروش، مجموعه‌ای قانونمند از قوانینی است که تمام افراد موفق حرف‌های، آن را می‌آموزند.

کریستین هاروی (Christine Harvey) نویسندهٔ پنج کتاب پرفروش است که تاکنون به بیست و دو زبان ترجمه و منتشر شده است. عنوان این کتاب‌ها عبارتند از «به‌دنبال سود»، «شیوهٔ صحبت نمودن در جمع و رهبری سازی»، «آیا یک دختر می‌تواند کاندیدای ریاست جمهوری شود؟» و «رازهای بهترین فروشندگان جهان» که بیش از 150/000 نسخه از آن‌ها به فروش رفته است. کریستین هاروی به عنوان یک سخنگو و مشاور بین‌المللی، در بیست کشور و در شرکت‌های برتر جهان مانند IBMI، سونی، آرتور آندرسن، تویوتا، دانشکدهٔ تجارت روسیه، مؤسسهٔ مدیریت استرالیا، بیمهٔ عمر بریتانیا آمریکا و انجمن ملی مالکان تجارت زن‌ها، انجمن کارگران وام آمریکا و بانک Lioyds Merchant سخنرانی نموده است.

هاروی که یک مدیر فروش و همچنین برنده‌ی جایزه‌های بسیار بود، برای خود سه شرکت تأسیس کرده است. او در اروپا، آسیا، استرالیا و آمریکا در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به‌عنوان مهمان و تهیه کننده شرکت داشته و به عنوان رییس بخش غربی اتاق تجارت لندن و تعدادی از هیأت مدیره‌ها در اروپا، هند و آمریکا خدمت کرده است، از جمله در شرکت‌های انتفاعی و غیر‌انتفاعی و venture capital، او در این اواخر بنیاد رهبری کریستین هاروی را ایجاد کرد تا به واسطهٔ ورود زن‌های جوان به جامعه‌ی تجارت نقش مهمی را ایفا کند. او مربی ارتش آمریکا و برخی از شرکت‌ها و مؤسه‌های غیرانتفاعی در سراسر جهان نیز است.

در بخشی از کتاب فروش موفق در یک هفته (Successful selling in a week) می‌خوانیم:

هنگامی که تعداد مناسبی مشتری در روز ندارید، خود را با این فکر که فروش دارید، فریب ندهید. نکته این نیست که شما هشت ساعت در روز کار کنید، بلکه در حقیقت کاری که شما در این هشت ساعت انجام می‌دهید، مهم است. چنان‌چه در مقابل تعداد کافی مشتری احتمالی قرار نگیرید، برای رسیدن به هدف خود فروش کافی نخواهید داشت. اکنون ممکن است این پرسش برای شما پیش آید که اکنون چه‌طور در مقابل مشتریان احتمالی قرار بگیریم؟ پاسخ خیلی ساده است، با تعیین قرار ملاقات‌های کافی باب می‌گوید: «بسیاری از مردم هنگامی که کارهای درهم و برهم انجام می‌دهند، خود را با این فکر که در حال فروش هستند، فریب می‌دهند».

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "فروش موفق در یک هفته" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک