loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

پی نوشت: هنوز دوستت دارم

5 / 0
like like
like like

سیسیلیا آهرن در سال 1981 در دوبلین متولد و بزرگ شد. کتاب های او اکنون در پنجاه کشور جهان منتشرشده و بیش از بیست و پنج میلیون نسخه از رمان هایش در سراسر جهان به فروش رفته اند. همچنین از دو کتاب او برای ساخت فیلم و چندین اقتباس تلویزیونی استفاده شده است.
هفت سال از مرگ شوهر هالی کِنِدی و شش سال از خواندن آخرین نامه عاشقانه او می گذرد و هالی همچنان در تلاش برای یافتن اندک جسارتی در راستای ساختن زندگی جدیدش است اما وقتی گروهی با الهام از نامه های شوهر هالی خود را اعضای باشگاه «پی‌نوشت: دوستت دارم» می نامند و از او تقاضای کمک می کنند، او خود را به دنیایی می کشاند که برای ترک آن بسیار تلاش کرده است. هالی با اکراه رابطه خود را با افراد این باشگاه آغاز می کند اما رفته رفته همانطور که به آنها کمک می کند تا برای عزیزانشان چیزی معنادار را به یادگار بگذارند خودش هم وارد سفری تلخ و شیرین می شود؛ سفری که او را به چالشی بزرگ می کشد: آیا در آغوش گرفتن آینده به معنای خیانت به گذشته است…..؟
یکی از مخاطبان، کتاب را این گونه توصیف می کند: «سبک نوشتن دلسوزانه آهرن همراه با شوخ طبعی های منحصربه فردش به داستان اجازه نمی دهد فضایی تماماً غمبار و ناراحت کننده داشته باشد و لحظات به یادماندنی زیادی را رقم می زند.»

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "پی نوشت: هنوز دوستت دارم" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک