loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

فروش! تنها راه بقا

5 / 0
like like
like like

چه فروش محصول شرکتتان در اتاق هیئت مدیره و چه فروش خود در هنگام تغذیه سالم، همه چیز در زندگی می تواند و باید به عنوان یک فروش تلقی شود و همانطور که گرنت کاردون ، کارشناس فروش توضیح می دهد، دانستن اصول فروش شرط موفقیت در هر نوع از آن است.
در کتاب فروش تنها راه بقا، کاردون تکنیک ها و رویکردهای لازم برای تسلط بر هنر فروش که در هر کوچه و خیابان گفته می شود را خراب می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه رد شدن را بپذیرید ، شرایط منفی را برگردانید ، چرخه های فروش را کوتاه کنید و بزرگی و موفقیت خود را تضمین کنید. کاردون همچنین موارد ضروری موفقیت را به شما می آموزد:
فروش در یک اقتصاد بد
غلبه بر بی میلی تماس
پر کردن خط خود با کسب و کار جدید
با وجود رد شدن، مثبت ماندن

شما در این کتاب استراتژی هایی را یاد خواهید گرفت که به شما اطمینان می دهد در زندگی موفق هستید و به شما نشان می دهد دقیقا چگونه می توانید به مقصدی که می خواهید بروید برسید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه فقط با کلمات و نگرش خود تقابل را از بین ببرید و اختلافات را پایان دهید. به شما نشان داده خواهد شد که "بزرگان" برای اقناع کردن چه کاری انجام می دهند ، چگونه می توان پیش بینی کرد دیگران چه کاری انجام می دهند و می گویند ، چگونه اعتماد سازی کنیم ، چگونه خود را از میانگین جدا کنیم ، چرا چشم انداز شما درمورد پول عجیب و غریب می شود ، چگونگی "فروش سخت" بدون استفاده از فشار ، دو مرحله مهم برای موفقیت در فروش و موارد دیگر.
این کتاب یک نگاه تازه به فروش و نحوه استفاده از این هنر فراموش شده به روشی محترمانه و اخلاقی برای بدست آوردن هر آنچه در زندگی می خواهید است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "فروش! تنها راه بقا" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک