loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

شجاعت

5 / 0
like like
like like

ما انسان‌ها هر روز با صدها انتخاب متفاوت روبه‌رو هستیم. این انتخاب‌ها یا ما را مطمئن، نیرومند و باارزش نشان می‌دهند و یا آنچه را بیشتر از همه آرزو داریم، از ما می‌گیرند. وقتی ما اعتماد به‌نفس نداشته باشیم، احساس می‌کنیم شایستگی داشتن چیزهایی را که می‌خواهیم، گفتن حقیقت، یا ایجاد آن تغییراتی را که آینده ما را متحول می‌سازد، نداریم. ترس‌های فلج‌کننده، اعتماد‌به‌نفس سرکوب‌شده و شجاعت استفاده‌نشده، موانعی هستند که نمی‌گذارند ما انتخاب‌هایی درست و قوی داشته باشیم؛ انتخاب‌هایی که به صلاح ما و هماهنگ با آرزوهایمان هستند.

وقتی احساس ناتوانی می‌کنیم، نمی‌توانیم افکارمان را از چیزهای منفی مانند شکست و ترس که سد راه زندگی و آرزوهایمان هستند، دور کنیم. برای بسیاری از ما، در بیش‌تر تصمیم‌هایمان که درمورد کارهای مالی، خانواده، بدن، وزن و حتی تصوری که از خودمان داریم، احساس بد بیشتر از حس خوب است.

دبی فورد کتاب شجاعت را به‌ شیوه‌ای سلیس و از تجربه‌های شخصی خوش نوشته است. او هیچ نقطه ابهامی در این کتاب باقی نمی‌گذارد و رازها را برملا می‌کند ما با خواندن این کتاب می‌توانیم به عمق ترس و وحشت او پی ببریم.

مفهوم شجاعت از دید دبی فورد رسیدن به درجه‌ای از آگاهی است که مسئولیت باورهای اشتباه گذشته‌تان را بپذیرید و در نهایت، حقایقی جدید را برگزینید. دبی فورد خود، در این کتاب همین کار را می‌کند. او صادقانه و با شهامت از این تغییرات صحبت می‌کند. او برداشت همیشگی خودش را از خودش تغییر داده و حقیقت‌های جدیدی را برای ادامه زندگیش انتخاب می‌کند؛ و حتی نسخه‌ای بی‌نظیر برای طی کردن این راه را نیز در اختیار همه قرار می‌دهد. صداقت باورنکردنی دبی اوج شهامت اوست. دبی هرچیزی را که برای یک زندگی شجاعانه لازم داریم به‌صورت‌ واضح بیان کرده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "شجاعت" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک