loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

قدرت حقیقی (هشیاری عاطفی)

5 / 0
like like
like like

درت حقیقی در هوشیاری عاطفی است. به این ترتیب که ما باید از تمام احساسات و عواطفی که داریم آگاه باشیم و درباره نحوه خروج انرژی عاطفی از بدن بدانیم. 

گری زوکاو و لیندا فرانسیس در این اثر هفت مرکز انرژی بدن را معرفی کرده‌اند و توضیح دادند که همه احساسات، عواطف و کنش‌های هر انسان به دلیل شیوهٔ خروج انرژی از این مراکز است. انرژی به دو صورت از این مراکز خارج می‌شود. یا در قالب اعتماد و عشق یا در قالب ترس و تردید. بهرحال تجربه کردن چنین عواطفیآسان نیست. ما گاه متوجهشان هم نمی‌شویم تا زمانی که جریانی شدید در زندگی برایمان رخ بدهد و زندگی را از حالت معمولش خارج کند. 

اما هوشیاری عاطفی چیست؟ آگاهی از تمام احساسات و عواطفی که تجربه می‌کنیم در هر لحظه: کاری که دشوار و چالش برانگیز به نظر می‌رسد اما در نهایت نتیجه‌ای رضایت بخش دارد. بسیاری از انسان‌ها تصوری از زندگی رها از فشار، وابستگی عاطفی، وسواس فکری و اعتیاد ندارند. در زندگی سرشار از هوشیاری عاطفی همهٔ کارها از دل برمی‌خیزند و آدمی به نتیجهٔ کار وابسته نیست.

گری زوکاو و لیندا فرانسیس با زبانی ساده و روان به بیان این توضیحات می‌پردازند و تمرین‌های مختلفی را در اختیار ما قرار می‌دهند که به ما در دستیابی قدرت حقیقی کمک می‌کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "قدرت حقیقی (هشیاری عاطفی)" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک