loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

رویازاد آهنین 3 (ملکه آهنین)

5 / 0
like like
like like

کتاب ملکه آهنین سومین جلد از مجموعه رویازاد آهنین به قلم جولی کاگاوا، ترجمه ی نجلا محقق و چاپ انتشارات باژ است.

اثر حاضر رمانی است تخیلی و جذاب که خواندنش برای افراد زیر 17 سال توصیه نمی شود.

مگان چیس، دختری نیمه انسانی و نیمه شاهدخت، که پس از سفر به دنیای پریان زندگی اش برای همیشه تغییر کرده است، اکنون که به دنیای واقعی برگشته و خود را رها شده از مبارزه با رویازادها، فداکاری ها و تصمیم گیری های غیرممکن می داند، با طوفان و کشمکشی ناگهانی از سوی رویازادهای آهنین مواجه می شود. طوفانی که مگان را از بازگشت پیش خانواده اش بازمی دارد و شاهزاده ی دربار آنسیلی را که قول محافظت از او را داده بود نیز از دخترک دور می کند.

گزیده ای از کتاب
وسط محوطه، سایه ای در مه می رقصید و می چرخید، کت بلندش پشت سرش موج برمی داشت و شمشیر یخی اش مه را مانند کاغذ می برید. به درختی تکیه دادم و مبهوت حرکات چرخان و برازنده، سرعت مرگبار و دقت ضربات شمشیرش شدم که حتی دنبال کردن آن هم برای یک انسان سخت بود. ناگهان رؤیایم را به خاطر آوردم و ناآرامی به وجودم چنگ زد؛ صدای نرم ماشینا در سرم طنین انداخت. فکر می کنی وقتی بفهمد تو واقعا که هستی می توانی او را نگه داری؟ فکر می کنی دیگر تو را خواهد خواست؟

با خشم این افکار را عقب زدم. او چه می دانست؟ به علاوه، این فقط یک رویا بود، کابوسی ناشی از فشار و نگرانی برای پدرم. هیچ معنایی نداشت.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "رویازاد آهنین 3 (ملکه آهنین)" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک