loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

رز سپید (شهر تنها 2)

5 / 0
like like
like like

کتاب رز سپید جلد دوم از مجموعه شهر تنها است به قلم ایمی یویینگ، ترجمه سارا رجایی فر و چاپ انتشارات باژ. این اثر روایتگر ماجرایی پیرامون دختری به نام ویولت است که برای خدمت تربیت شده، کسی که توسط دوشس در یک مزایده خریداری می شود اما تصمیم به فرار می گیرد؛ هرچند عطش شورش و مقابله با جواهر که افراد زیادی را مثل او در دام خود اسیر کرده رهایش نمی کند و در پی کشف این معماست که آیا آن قدر توانایی و قدرت دارد که به خواسته خود جامه ی عمل بپوشاند!

گزیده ای از کتاب
این قسمت آخر را چنان نرم می گوید که به سختی صدایش را می شنوم. «ما لیاقتش رو داریم آزاد باشیم.»

به آنابل فکر می کنم، بسیار مهربان و نحیف. شکاف خون آلود روی گردنش را می بینم و مجبورم لحظه ای چشمانم را ببندم و هق هقی را عقب بزنم. جرمش چی بود؟ هیچ چیز. اینکه دوست من بود. آنابل نباید می مرد. هیچ کس هم برای مرگ او مجازات نخواهد شد. دوشس به زندگی ادامه خواهد داد، انگار هرگز این اتفاق نیفتاده.

به هیزل فکر می کنم. خواهر کوچک من چقدر دیگر می تواند در مدرسه بماند؟ چقدر دیگر مانده تا مجبور شود به اوکر ملحق شود و برای زنده نگه داشتن خانواده ام کار کند؟

چه قدر دیگر مانده تا وقتی که مجبور شود آزمایش خون برای جایگزینی را بدهد؟ از این فکر دلپیچه می گیرم. هیزل را تصور می کنم که از خانواده ام جدا می افتد، به دروازه ی جنوبی می رود، تنها و ترسیده. می بینمش که در حال یادگرفتن آگری ها بینی اش خونریزی می کند، می بینمش که روی آن ضربدر نقره ای روی سکو در مزایده خانه ایستاده. هیزل نباید یک جایگزین شود.

اما نمی دانم چطور می توانم کمک شان کنم. از این متنفرم که در این زیر شیروانی گیر افتاده ام، تنها و بیچاره.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "رز سپید (شهر تنها 2)" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک