loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

کمال ذهن

5 / 0
like like
like like

چرا ما مدام شغل های مشابه پیدا می کنیم، روابط یکسانی برقرار می کنیم و در همان تله های عاطفی به دام می افتیم؟
دکتر "جو دیسپنزا" علاوه بر اینکه نشان می دهد چرا مردم تمایل به تکرار رفتارهای منفی دارند، این را هم می گوید که خوانندگان "کمال ذهن" چطور می توانند خود را از این الگوهای ناامیدی رها کنند.

"جو دیسپنزا" با ترکیبی پویا از علم و روش های کاربردی، به شما می آموزد که چگونه از مهمترین ابزار بدن و زندگی یعنی مغز خود استفاده کنید. او در آثار پیشین خود توانایی اعتیاد مغز به احساسات منفی را بیان کرد. اکنون وی در کتاب "کمال ذهن"، توضیح می دهد که چگونه تفکر جدید و باورهای تازه می تواند به معنای واقعی کلمه مغز فرد را تغییر دهند تا رفتار، واکنش های عاطفی و الگوهای شکل گیری عادت را تغییر دهد.

بیشتر افراد از میزان اعتیاد به احساسات خود و اینکه چگونه مغز به طور خودکار آن اعتیاد را تداوم می بخشد، بی اطلاع هستند. به طور خلاصه، ما برده ی اعتیادات عاطفی خود می شویم، حتی بدون آنکه خود بدانیم. با مشاهده الگوهای فکری و یادگیری نحوه سیم کشی مجدد مغز با الگوهای فکری جدید ، می توان چرخه هایی که ما را در دام خود نگه می دارد، در هم بشکنیم و راه خود را به سمت امکانات جدیدی نظیر رشد ، شادی و رضایت عاطفی باز کنیم.

کتاب "کمال ذهن" یک رویکرد بنیادی برای تغییر الگوهای اعتیادی و عادت های بد داشته که بر اساس بیش از دو دهه تحقیق به نگارش درآمده اند. این اثر شکاف بین علم ، معنویت و خودیاری را با فرمولی موفق، از بین می برد و نوشتار آن به نحوی است که برای خوانندگان عادی قابل درک است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "کمال ذهن" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک