loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

آینده ذهن

5 / 0
like like
like like

کتاب آینده ذهن، به تحقیقات شگفت انگیزی که در برترین آزمایشگاه های سراسر دنیا به انجام رسیده، نگاهی هیجان انگیز و متقن دارد. تمامی این تحقیقات، بر پایه ی آخرین پیشرفت های علوم اعصاب و فیزیک به انجام رسیده اند. این کتاب برای مخاطب توضیح می دهد که چگونه ممکن است روزی، قرص کوچکی داشته باشیم که با خوردنش، درک و فهم خود را افزایش دهیم؛ چگونه ممکن است قادر شویم ذهن خود را، نورون به نورون، روی یک کامپیوتر آپلود کنیم و افکار و احساساتمان را در بستر شبکه ای متشکل از ذهن های به هم اتصال یافته ی انسان ها، در سرتاسر جهان انتقال دهیم.

دکتر کاکو مخاطب را با خود به سفری هیجان انگیز به آینده می برد و نه تنها درکی درست از چگونگی کارکرد مغز در اختیارمان قرار می دهد، بلکه به خوبی نشان می دهد که فناوری های آینده چگونه زندگی روزمره ی انسان ها را متحول خواهند کرد.

خواننده این اثر، در کنار آشنایی با ساختار و ساز و کار مغز، با تکنولوژی های مرتبط رو به رو می شود و می فهمد که دانشمندان در این وادی چگونه پیش می روند و آخرین دستاوردها چیست، چگونه می توان به مدد این تجهیزات، بر ناتوانی های جسمانی ناشی از بدکاری مغز چیره شد. آیا تله پاتی و روان جنبانی شدنی است؟

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "آینده ذهن" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک