loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

آرامش طوفان ها

5 / 0
like like
like like

"آرامش طوفان ها" اثری است از حجت الاسلام و المسلمین "سیدعلیرضا تراشیون" که در آن پیرامون "مهارت های مدیریت ناهنجاری های کودکان و نوجوانان در خانواده" صحبت کرده است. اشتباهات، بدرفتاری‌ها و رفتارهای عجیب و غریب مسائلی هستند که هر انسانی ممکن است به تنهایی یا در جمع دیگران شاهد آن باشد. فرزندان ما نیز ممکن است رفتارهایی از خود نشان دهند که باعث ایجاد نگرانی و اضطراب در والدینشان شود. در چنین شرایطی، نگرش والدین در مقیاس صفر تا صد درجه بندی می شود، برخی از والدین به سرعت به فرزند خود برچسب زده و در افکار ناخوشایند و وحشتناک درباره اعمال او غرق می‌شوند، در حالی که برخی دیگر همه چیز را به بهانه‌ی کودک بودن، توجیه می‌کنند. بسیار مهم است که بدانیم کدام یک از رفتارهای کودکان عادی و کدام غیرطبیعی است. هدف این کتاب پاسخ به این سوال و راهنمایی والدین برای رسیدگی به نگرانی‌های غیرمنطقی، تجهیز آن‌ها به ابزار تشخیص صحیح و ارائه تجربه‌ای دلپذیر و رضایت‌بخش از فرزندپروری و اقدام به موقع با وجود مسائل و ناهمواری هاست.
"سیدعلیرضا تراشیون" در "آرامش طوفان ها"، از نگرانی‌ها و پرسش‌های مخاطبین آگاه بوده و به سوالات مهمی پاسخ می‌دهد که از جمله‌ی آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
کدام یک از رفتارهای بچه‌ها طبیعی و متناسب با سنشان است و کدام غیرعادی محسوب می‌شود؟
آیا هر رفتار غیرعادی یک اختلال به حساب می‌آید؟
و روش های تشخیص اختلالات چیست؟
"آرامش طوفان ها" کتابی است که به سوالاتتان پاسخ داده و به شما کمک می‌کند بر ترس خود از رفتار ناهنجار فرزندتان غلبه کنید. همچنین می توانید پس از طوفان های هولناک رفتار فرزندتان، اگر مشکل را زود تشخیص دهید و اقدام کنید، یک آرامش زیبا را تجربه کنید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "آرامش طوفان ها" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک