loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

دروغ های لاک لامورا

5 / 0
like like
like like

هنگامی که یک نویسنده تصمیم می گیرد تا چندین داستان را در یک داستان بزرگتر به هم پیوند دهد، برای چنین جاه طلبی ای نیاز به استعداد شگفت انگیزی دارد. برخی از نویسندگان با سهولت همان طور که نفس می کشند یا آب می نوشند این کار را انجام می دهند اما برخی نویسندگان دیگر شما را با یک سردرگمی گیج و مبهوت رها می کنند.
"اسکات لینچ" نویسنده امریکایی در این کتاب توانسته است که با موفقیت گذشته و حال و شاید هم حال و آینده را به شکلی پر هیجان و جذاب بهم مرتبط سازد؛ گویی که آن ها را مثل تار و پودی در هم تنیده است و داستانی هیجان انگیز نوشته است.

در کتاب "دروغ های لاک لامورا" آمده است که زندگی یک یتیم در شهر "کامور" در جزیره ای مرموز، خشن و غالبا کوتاه است. اما لاک لامورای جوان، مرگ و برده داری را فریب می دهد و با سرنوشتش به مبارزه می پردازد، وی تحت تاثیر آموزش یک هنرمند با استعداد به یک دزد تبدیل می شود. لاک به عنوان رهبر گروه "برادران با انگشتان سبک" که به عنوان جنتلمن حرامزاده ها شناخته می شود ، بزودی بدنام می شود؛ او حتی ترسناک ترین حاکم زیرزمین را نیز فریب می دهد. اما در سایه ها، کسی هنوز جاه طلب تر و خطرناک تر از او نیز وجود دارد. تا در مواجهه با کودتای خونینی که تهدیدش می کند همه و هر آنچه را که در زندگی مزدوری او معنا دارد از بین ببرد، لاک قول می دهد که دشمن را در بازی وحشیانه اش شکست دهد یا در تلاش برای آن بمیرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "دروغ های لاک لامورا" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک