loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

ملاقات با خرد درون (راه رشد فردی)

5 / 0
like like
like like

اولین گام در رشد و بهبود توسعه فردی، این است که خودمان و ویژگی‌هایمان را بهتر بشناسیم. خودشناسی از جمله مواردی است که برای بسیاری از ما، جذاب و دوست‌داشتنی می‌باشد و باعث می‌شود در تصمیم‌ها و انتخاب‌هایمان، تغییرات مثبتی را شاهد باشیم. زیرا بسیاری از مشکلات و اشتباهات ما در زندگی به شناخت ناکافی از صفات و ویژگی‌های خودمان برمی‌گردد. از این رو، با خرید کتاب ملاقات با خرد درون (راه رشد فردی)، نوشته مارگریت پینکرتون و مطالعه آن، می‌توانید مهارت‌های ارتباطی، مذاکره، کار تیمی و سایر تعاملات اجتماعی را در خود افزایش دهید. این کتاب توسط انتشارات فراروان، در سال 1396 برای اولین بار به چاپ رسیده است و فروشگاه آنلاین کتاب باهوک، آن را در اختیار کسانی که به دنبال خودشناسی و دیگرشناسی هستند، قرار داده است.

این کتاب توسط مصطفی تبریزی به فارسی ترجمه و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در متن پشت جلد کتاب این‌گونه آمده است:

اگر من به اشتباه خودم را بر اساس شغلم، نقشم، سلامتیم و یا توانایی‌هایم به دیگران معرفی کنم،در واقع در موقعیتی قرار می‌گیرم که اگر در این حیطه‌ها شکست بخورم،احساس ناکامی کرده و دیگر احساس خوب بودن نمی‌کنم. هنجارهای رقابتی و دستاوردهای فردی، می‌تواند به این فرآیند دامن بزند، چون هر شخص عادت دارد که خودش را با دستاوردهایش مقایسه کند. شیوه‌ی فکر کردن من چه مثبت باشد و چه منفی، بازتاب واقعی شرایط و میزان سلامت خود درونی من است.

اگر افکار من از ابتدا منفی، منتقدانه و مبتنی بر قضاوت خودم و دیگران باشد، خوددرونی من نامتعادل شده و سلامت احساسی و ذهنی خود را از دست می‌دهد و در صورتی که افکار من همواره واضح،آرام، هماهنگ، و مثبت باشد، من در درونم آرامش، رضایت، عشق و... را می‌توانم تجربه کنم.

(سایت BAHOOK)

 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "ملاقات با خرد درون (راه رشد فردی)" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک