loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

سلامتی کامل

5 / 0
like like
like like

بدن ما همواره در حال تجدید و بازسازی خود است مانند آتشی که هر لحظه دوباره شعله ور میشود به عنوان مثال لایه های چربی دور شکمی ما هر پنج روز یک بار از نو ساخته میشوند یا پوست ما هر پنج هفته یک بار مجددا جایگزین میگردد. هر سال 98 درصد اتم های بدن ما جای خود را به اتم های جدید میدهند. طب کهن و سنتی آیوردا ابزاری را در اختیار ما میگذارد که توسط آن به سطح کوانتومی بدن ، جایی که در آن بدن ما هر روز از نو ساخته میشود نفوذ کنیم. طب آیوردا به ما می آموزد که رهایی از بیماری ها مشروط به سع اصل است: برقراری ارتباط با سطح هشیاریمان، برقرار کردن تعادل هوشیاری و سپس تعمیم دادنش به جسم است.

کتاب سلامتی کامل برنامه ای گام به گام و جامع برای روح و جسم اشخاص و متناسب با نیازهای فردی آنها تدارک میبیند. در این کتاب آزمونی در جهت مشخص کردن انواع حالات هر جسم و روح طراحی شده بطور مثال کتاب سلامتی کامل تعیین میکند که روح و بدن شما از گونه لاغر و بی قرار واتاست یا پرهمت و کارآمد پیتا، خونسرد و با ثبات کاپا و یا ترکیبی از هر سه این گونه هاست. تشخیص نوع بدن، پایه یک برنامه کامل آیوردیک رژیم غذایی، کاهش استرس، ادغام اعصاب/عضله ای، ورزش و برنامه های روزانه خواهد بود. نتیجه تمامی این آزمونها و بررسی ها، یک برنامه کامل متناسب با هر فرد است که تعادل اصلی بدن را با طبیعت هماهنگ و تثبیت میکند، ارتباط روح و جسم را محکم تر میکند و از قدرت شفابخش کوانتوم در جهت برداشتن محدودیت های بیماری و پیری و بطور خلاصه در جهت ایجاد یک سلامتی کامل،بکار گرفته میشود.

دکتر دیپاک چوپرا تا کنون 26 کتاب نوشته کهبه 35 زبان ترجمه شده اند.همچنین مجله تایم در سال 1999 او را به عنوان یکی از صد شخصیت برجسته قرن معرفی کرد و به او لقب پیامبر شاعر طب جایگزین را اعطا کرد.

(ایران کتاب)

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "سلامتی کامل" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک