loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

اصول مدیریت تداوم کسب و کار (یک ابتکار عمل استراتژیک)

5 / 0
like like
like like

مدیریت تداوم کسب و کار (BCM) از لحاظ اهمیت و ارزش فعالیتهای سازمانی همچنان در حال رشد است. این موضوع با انتشار استاندارد بین المللی BCM:ISO22301 (امنیت اجتماعی- سیستمهای مدیریت تداوم کسب و کار- الزامات) که نشان دهنده شناخت موضوع در ایجاد موفقیت شرکت‌ها و بهینهسازی دردسترس بودن خدمات آنها است، مشهود میباشد. بعلاوه، امروزه فعالان در حوزه مدیریت تداوم کسب و کار از طیف گستردهای از مشاوران در حوزههای مدیریت، تضمین اطلاعات، بیمه و ریسک، کیفیت و انطباق و به طور شگفتآوری هنر و تاریخ میباشد، که قطعاً منجر به ورود افکار بدیع در حرفه شما خواهد شد. این تنوع مخاطبان را شاید بتوان در شاخصهای مشهود دیسیپلین در قرن 21 مشاهده نمود.
این کتاب با ارائه جزئیات از مثالهایی از نمونههای واقعی و بر اساس رویکردهای نویسنده با توجه به تجربیات شخصی، سعی در پرکردن این شکاف را دارد. این کتاب برای هر دو دسته افراد جدید و یا آدم هایی که تجربه کار کردن در حوزه تداوم کسب و کار را دارند و مسئول اجرای سیستم مدیریت تداوم کسب و کار (BCMS) در سازمانها هستند، مفید است.
در این کتاب مفاهیم اساسی در خصوص فعالیتهای اصلی سازمان در زمینه سیستم مدیریت تداوم کسب و کار (BCMS) و اینکه چطور هر مرحله از سیستم مدیریت با مرحله دیگر مرتبط است را تشریح میکند. مسائل مختلف که در هر کدام از مراحل چرخه حیات سیستم مدیریت تداوم کسب و کار (BCMS) باید به آن پرداخته شود نیز بررسی خواهد شد. طیف گستردهای از موضوعات مرتبط و به هم پیوسته برای فعالان حوزه تداوم کسب و کار در این کتاب معرفی میشود تا بتوانند دانش خود را افزایش دهند و همچنین چالشهای سازمانی را نیز بررسی نماید. نقطه قوت اصلی این کتاب این است که تکنیکهای اثبات شده را ارائه میدهد و نشان میدهد که چگونه ممکن است آنها متناسب با هر کدام از نیازها و الزامات سازگار شوند. به طور خاص، روشهای ارزیابی آسان جهت ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت تداوم کسب و کار (BCMS)ارائه میشود. نحوه استقرار یک سیستم کنترل مؤثر BCMS نیز شرح داده خواهد شد.

(کتاب‌فروشی اینترنتی آبان)

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "اصول مدیریت تداوم کسب و کار (یک ابتکار عمل استراتژیک)" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک