loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

خاورمیانه عصر ظهور

5 / 0
like like
like like

کتاب خاورمیانه عصر ظهور ، حاوی پنج فصل و خاتمه است. در این کتاب، به تبیین سلسله حوادث کشورهای «عصر ظهور» در مثلث «کوفه، مکه، قدس» پرداخته شده است؛ و از فتنه طولانی شام با محوریت «سوریه»؛ سناریوی آینده «عراق» و تاثیر بر امنیت شیعه؛ نقش «ایران» و انقلاب زمینه‌ساز؛ مساله «فلسطین» و نابودی اسرائیل قبل یا بعد از ظهور؛ حوادث خاندان آل‌فلان در «عربستان» به عنوان کانون تحولات سال ظهور، سخن به میان آمده است.

کتاب «خاورمیانه عصر ظهور» برای مخاطب عموم تدوین شده است و به دلیل رعایت قواعد پژوهشی و استانداردهای علمی، برای جامعه نخبگانی نیز قابل استفاده است.
آنچه در کتاب ذکر شده، صرفاً بررسی و تحلیل حدیثی است که جنبه احتمال دارد و زمان ظهور در اختیار خداوند است. تعیین وقت و توقیت از سوی معصومین تکذیب شده است. همچنین تطبیق اشتباه نیز خسارت زیان‌باری است که با ایجاد هیجان و احساس کاذب در منتظران ظهور امام عصر، تبعات ناگواری به دنبال دارد. از این‌رو، دیدگاه صحیح به دستور ائمه معصومین این است که ضمن پرهیز از تعیین وقت برای ظهور، از عجله و استعجال قبل از وقوع نشانه‌های حتمی ظهور، پرهیز کرد. چنانچه در احادیث منقول از اهل‌بیت نیز تأکید شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "خاورمیانه عصر ظهور" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک