loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

سکون کلید است

5 / 0
like like
like like

کتاب "سکون کلید است" نوشته رایان هالیدی است.  امروزه همه چیز پر سر و صدا‌تر شده است. امروزه به همهمه محیط، باید صدای تلفن همراه، مکالمات و صدای هواپیمای بالای سرمان را نیز اضافه کنیم. ایمیل‌های لبریز شده از پیام و اعلان‌های پشت سر هم بر روی شبکه‌های اجتماعی، به شدت ما را تحت فشار قرار می‌دهند. در یک دنیای پر سر و صدا و پرمشغله، سکون تنها راه رسیدن به آرامش، شفافیت ذهن و شادکامی است. 
شاید به‌نظر برسد که سکون، یک مفهوم انتزاعی و ناملموس است، اما وقتی تجربه‌اش کنید، آن را خواهید شناخت. اگر برایتان پیش آمده که غرق در تمرکز باشید و یک صدای ناگهانی، شما را از جا بپراند، پس سکون را تجربه کرده‌اید. اگر برایتان اتفاق افتاده که روی صحنه‌ای در مقابل مخاطبان، حاصل ماه‌ها تمرین خود را در غالب یک عملکرد یکپارچه و قدرتمند برای آن‌ها ارائه دهید، پس معنی سکون را می‌دانید. اگر طلوع آرام خورشید را تماشا کرده‌اید و گرمای آن را در معجزهٔ ساده زنده بودن، حس کرده‌اید پس سکون را فهمیده‌اید.
کتاب، اهمیت سکون و درنگ را به شما نشان می‌دهد؛ سکونی که ارمغان آن، تفکر شفاف، دوری از عوامل حواس‌پرت‌کن، غلبه بر هیجاناتِ لحظه‌ای و پیدا کردن شادکامی در زندگیست. با تأملی بر دانش و تاریخ و همچنین عادات افراد موفق مانند ورزشکاران، رهبران و موسیقی‌دانان به این نتیجه می‌رسیم که دستیابی به سکون، روشی قدرتمند برای رسیدن به رضایتمندی و موفقیت در زندگی است.
 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "سکون کلید است" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک