loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

روان شناسی پول (درس هایی مهم در رابطه با ثروت،‌ جاه طلبی و خوشبختی)

5 / 0
like like
like like

کتاب "روانشناسی پول" نوشته مورگان هاوزل و یکی از بهترین کتاب ها در زمینه پول و امور مالی است. در این کتاب، نویسنده، 19 داستان کوتاه را به اشتراک می گذارد که روشهای عجیب و غریب مردم درباره پول را بررسی می کند و به شما می آموزد که چگونه یکی از مهمترین موضوعات زندگی را بهتر درک کنید.
کتابهای مربوط به پول و امور مالی ، اینکه افراد مشهور ثروتمند چگونه ثروتمند و مشهور شدند و اینکه چگونه می توانید خودتان با پول ثروتمند شوید یا حداقل عاقل شوید ، دیگر کار ساز نیستند. این یک بازار اشباع شده برای کتابهای تجاری با کمک مالی است.
اما چه چیزی این یکی را متفاوت می کند؟
نویسنده همچنین هیچ درک واقعی از چگونگی ثروتمند شدن هر یک از افرادی که در این کتاب ذکر کرده است ، نمی دهد. او از دادن راه های سر راست طفره می رود و شما را به اکتشافی مهیج دعوت می کند. همچنین در این کتاب ، موضوع آموزش پول و اقتصاد، در مدارس ابتدایی و نقش آن در جامعه‌ پذیری کودکان مطرح گردیده و افزون بر آن به نقش پول در محیط‌های کار و افزایش احتمالی انگیزه شغلی کارکنان پرداخته شده است. ضمن آن که مبحثی نیز به موضوع پول و نیکوکاری و نقش اعتقادات مذهبی در جمع‌آوری پول و افزایش میزان خیران خیریه اختصاص یافته است.

مورگان هوسل شریک بنیاد همکار و ستون نویس سابق در وال استریت ژورنال است. او دو بار برنده جایزه بهترین در تجارت از انجمن ویراستاران و نویسندگان تجارت آمریکایی ، برنده جایزه سیدنی نیویورک تایمز و دو بار نامزد نهایی جایزه جرالد لوب برای روزنامه نگاری برجسته تجارت و مالی شده است.
 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "روان شناسی پول (درس هایی مهم در رابطه با ثروت،‌ جاه طلبی و خوشبختی)" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک