loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

سد راه خودت نباش (راهنمای رشد و کامیابی افراد شکاک)

5 / 0
like like
like like

کتاب "سد راه خودت نباش" اثری با سبک خود زندگی نامه از "دیوید هالیس" است که در آن به مشکلات عدیده اش و نحوه ی غلبه به آن ها اشاره می کند. زمانی که "دیوید هالیس" به عنوان مدیر اجرایی دیزنی و پدر چهار فرزند، با مشکلات متعدد شغلی و شخصی نظیر مصرف الکل دست و پنجه نرم می کرد، متوجه شد که اجازه می دهد حقایق نادرست، زندگی او را به او دیکته کنند. وقتی که او ته دره ی ناامیدی قرار گرفت، متوجه شد که باید یک تصمیم اساسی گرفته و انتخاب کند که یا از منطقه ی امن خودش بیرون بزند و بهترین فردی شود که می تواند، یا اینکه همچنان به محافظه کاری ادامه داده و به داشتن متوسط ها راضی شود.
در "سد راه خودت نباش"، "دیوید هالیس" از موضوعاتی صحبت می کند که سابقا حرف زدن و صادق بودن درباره ی آن ها را مشکل می یافت. موضوعاتی نظیر درگیری با مصرف الکل و کمبود اعتماد به نفسش به عنوان یک پدر.
اما حالا در کتاب "سد راه خودت نباش" او با تشویق خوانندگان، ایجاد چالش های متنوع و همچنین لحظات مفرح و شاد، راه هایی را برای افراد بدبین و شکاک نسبت به خودپروری که با این وجود دنبال کمک هستند ارائه می کند. او همچنین خوانندگان را یاری می کند تا از شر ایده ی آن کسی که می خواهند باشند رها شده و واقعا به عنوان کسی که هم اکنون هستند زندگی کنند. دیگر اینکه "سد راه خودت نباش" به مخاطب کمک می کند تا مسیر زندگی خودش را شفاف تر ببیند و از دروغ هایی نظیر اینکه باید همه چیز را تحت کنترل داشت و اینکه شکست نشانه ی ضعف است، فاصله بگیرد. در واقع "سد راه خودت نباش" ابزاری را ارائه می کند که "دیوید هالیس" زمانی برای تغییر زندگی خود به کار برد و حالا شاید بتواند زندگی دیگران را هم تغییر دهد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "سد راه خودت نباش (راهنمای رشد و کامیابی افراد شکاک)" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک