loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

کلمه های آبی تیره

5 / 0
like like
like like

یک داستان عاشقانه زیبا برای طرفداران جندی نلسون و نیکولا یون: دو نوجوان در یک کتابفروشی پر از رمز و راز ، غم و امید - و نامه هایی که بین این صفحات پنهان شده است ، راه بازگشت به یکدیگر را پیدا می کنند.
سالها پیش ، ریچل به هنری جونز علاقه مند می شود. روز قبل از اینکه ریچل به جایی دیگر و دور از هنری نقل مکان کند ، او نامه عاشقانه ای را لای کتاب مورد علاقه ی هنری در کتابفروشی خانوادگی اومی گذارد. ریچل صبر می کند. اما هنری هرگز نمی آید.
اکنون ریچل به آن شهر و همان کتابفروشی بازگشته است تا در کنار پسری کار کند که ترجیح می داد اگر ممکن بود تا آخر عمرش او را نبیند ،. اما ریچل به کمی حواس پرتی احتیاج دارد. برادرش ماه ها قبل غرق شده و او آنقدر اندوهگین و شوک زده است که دیگر نمی تواند چیزی را احساس کند.
وقتی هنری و ریچل در کنار هم کار می کنند – آن هم احاطه شده توسط کتاب های کتابخانه ی ، تماشای داستان های عاشقانه و تبادل نامه بین صفحات کتاب ها - آنها امید را در یکدیگر می یابند. زیرا زندگی ممکن است غیرقابل کنترل باشد ، حتی اگر گاهی غیرقابل تحمل می شود. اما ممکن است کلمات ، عشق و فرصت های دوم کافی باشد.
کتاب واژه هایی در اعماق آبی دریا داستان زنده شدن عشق در لابلای سطور یک نامه و جان گرفتن عشق با کمک جادوی واژگان است.


 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "کلمه های آبی تیره" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک