loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

افسانه پدران ما

5 / 0
like like
like like

کتاب "افسانه پدران ما" نوشته "سورژ شالاندن" میباشد که در آن داستانی از پدر خودش و "آلن فریله" را روایت میکند.داستان ها و روایاتی از انسان هایی که چه به طور مستقیم و چه به طور غیر مستقیم با جنگ مواجه بوده اند."سوژن شالاندن" سی و چهار ساله که خود یک گزارشگر جنگ نیز بوده است این کتاب را با همکاری روزنامه لیبراسیون فرانسه نوشته است و این اثر را نیز به "آلن فریله" تقدیم کرده است.
کتاب "افسانه پدران ما" در دو قسمت نوشته شده است که در قسمت اول آن،سی سال از جنگ جهانی دوم گذشته است و راوی قصه که پدر خود را از دست داده است،با توصیف رو خاکسپاری قصه را شروع میکند.در بخش اول کتاب "افسانه پدران ما" راوی از زندگی شخصی خود و خانواده اش صحبت میکند.
"سورژ شالاندن" در قسمت دوم کتابش،بیست سال از مرگ پدر راویش گذشته است.او دیگر روزنامه نگار نیست و صرفا یک خاطره نویس است که در روزنامه آگهی میدهد و با شنیدن به داستان زندگی افراد مختلف،سرگذشت آنها را به رشته تحریر در می آورد.

اما خاطره نویسی داستان،خاطره چندانی از پدرش ندارد و تمام آنچه میداند،همان صحبت هایی است که پدرش با همگروهی ها و مبارزان دیگر میکرده است.
اما روزی "لوپولین بوزابوک" به دفتر وی می آید و از او می خواهد سرگذشت قهرمانانه جنگی پدرش را بنویسد.راوی قصه ازین پیشنهاد استقبال می کند و کنجکاو میشود که شاید او پدرش را بشناسد و به واسطه آن فرد بتواند داستان های پدرش را بیشتر بشناسد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "افسانه پدران ما" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک