loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

زنی در کیمونوی سفید

5 / 0
like like
like like

ژاپن سال 1957: ازدواج قراردادی نائوکو ناکامورای هفده ساله با شریک تجاری پدرش وضعیت خانواده اش را در جامعه سنتی ژاپن مستحکم می کرد. اما نائوکو عاشق مرد دیگری شده بود - یک ملوان آمریکایی، یک خارجی - و ازدواج با او برای کل خانواده شرمساری بزرگی بود. وقتی فهمیدند نائوکو از ملوان باردار است، رسوایی بزرگی به بار آمد و او را مجبور به انتخابی باورنکردنی کردند، انتخابی که پیامد ان تا نسل ها ادامه یافت.
آمریکا، هم اکنون: توری کواک در حال مراقبت از پدر در حال مرگش نامه ای پیدا می کند که حاوی رازی تکان دهنده است، رازی که هرآنچه درباره ی پدرش، خانواده اش و خودش می دانست زیر سوال می برد. توری به قصد کشف حقیقت نهفته در آن نامه رهسپار سفری به آن سوی کره ی زمین، به دهکده ای ساحلی در ژاپن می شود. جایی که باید در آن با شیاطین گذشته روبرو شود تا راه برای رهایی از بند آنها هموار کند.
زنی در کیمونوی سفید با نثری گیرا و الهام از داستان های حقیقی دوران سخت و کمتر شناخته شده ی تاریخ ژاپن و آمریکا، پرتره ی خیره کننده ی دو زن را به تصویر می کشد. یکی در کشاکش قلب و فرهنگش از هم گسست و دیگری در کشف معنای حقیقی خانه و خانواده عازم سفری حیرت انگیز شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "زنی در کیمونوی سفید" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک