loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است

5 / 0
like like
like like

جنی لاوسون نویسنده این کتاب، از بیماری های جسمی و روحی مثل رماتیسم مفصلی، افسردگی، اضطراب، اختلال شخصیت دوری گزین و وسواس فکری عملی رنج می برده است اما ظاهرا مجموعه این دردها برای او مضحک بود و از هر درد، دلیلی برای خندیدن بیرون می کشید. در نتیجه کتاب کتاب «بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است» نوشته و منتشر شد.
نویسنده در این کتاب، همه مصائب و مشکلاتش را با زبان طنز روایت کرده اما در واقع، خاطرات او در این کتاب از کودکی و زندگی خانوادگی اش، دل مخاطب را می شکند. حتی ممکن است در مواردی روح خواننده را آزار هم بدهد، اما در نهایت خنده را به لبش می آورد. کیتلین موران روزنامه نگار و نویسنده انگلیسی به جنی لاوسون لقب «ملکه پرحرفی های خوشمزه» را داده است.
«بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است» با عنوان فرعی «خاطرات نسبتا حقیقی» برای اولین بار سال 2012 به چاپ رسید و در آوریل همان سال، رتبه نخست پرفروش های نیویورک تایمز را تصاحب کرد. ضمن اینکه جایزه بهترین کتاب طنز سال مخاطبان سایت گودریدز را هم برنده شد. جن لنکستر نویسنده آمریکایی درباره این کتاب نوشته است: «جنی لاوسون آزار دارد. شدیدا هم آزار دارد! امیدوارم وقتی مشغول خواندن این کتاب هستید و می خندید، به خودتان آسیب نزنید!»

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک