loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

دیکتاتورزاده ها

5 / 0
like like
like like

پسر یا دختر یک دیکتاتور بودن چگونه است؟ هیولایی در سطح استالین؟ داشتن نامی مترادف با ظلم ، وحشت و شر چگونه است؟
جی نوردلینگر تصمیم گرفت تا به این سوال پاسخ دهد و این کار را در کتاب دیکتاتور زاده ها انجام می دهد. او در کل این کتاب 20 دیکتاتور را بررسی می کند که جزو بدترین ها هستند: استالین ، مائو ، ایدی امین ، پل پوت ، صدام حسین و غیره. اما این کتاب در مورد این دیکتاتور ها نیست ، بلکه در مورد فرزندان آنها است.
بعضی از آنها کاملا وفادار هستند. آنها پدر خود را تحسین کرده ، برایش احترام قائلند و یا پرستشش می کنند. برخی از آنها در حقیقت به عنوان دیکتاتور جانشین پدر خود می شوند - مانند کره شمالی ، سوریه و هائیتی. بعضی از آنها شک دارند. بغضی از آنها تبدیل به یک مخالف تمام عیار می شوند و یا حتی تا سر حد جدایی پیش می روند. تعدادی از دختران تجربه ی کشته شدن شوهرشان توسط پدرشان را دارند. بیشتر این کودکان درگیر جنگ ، زندان ، تبعید یا هرگونه آشوب دیگری هستند.
بدیهی است که این کودکان مشترکات زیادی دارند. اما آنها همچنین اشخاص مستقلی هستند و آنطور که می توانند زندگی می کنند. نکته اصلی مشترک بین آنها این است: آنها در شرایط بسیار عجیب و غریبی بوده اند.
اگر شما فرزند یک دیکتاتور بدنام بودید ، که بر کشور شما تسلط دارد ، چه می کردید؟ این شخصیت ها را شخصا ملاقات کرده، حیرت کنید، بلرزید و تعمق کنید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "دیکتاتورزاده ها" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک