loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

تمامی ماجرا (چگونه خانواده ام خطرناک ترین مرد جهان را پدید آورد)

5 / 0
like like
like like

کتاب "تمامی ماجرا" نوشته "مری لی ترامپ" روانشناس، تاجر و نویسنده‌ای آمریکایی و برادرزاده‌ی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکاست.او که دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته روانشناسی بالینی است و سال‌ها به طبابت و تدریس مشغول بوده‌است، در این کتاب به شدت سیاست های عموی خود را به چالش می کشد. او می نویسد: "برای او هیچ وقت هیچ چیز کافی نیست " و اینکه ترامپ تمامی خصوصیات یک فرد خودشیفته را بروز می دهد. 
کتاب او که در 14 جولای سال 2020 ( 24 تیرماه 1399) تحت عنوان " تمامی ماجرا" منتشر شد، با استقبال زیادی روبرو شد و در همان روز نخست توانست نزدیک به یک میلیون نسخه بفروشد.
ماری ترامپ در کتابش نوشته که پدربزرگ «سلطه‌گر» او پدرش «فردریش» را تحقیر و مسخره می‌کرده در حالی که عمویش دونالد که هفت سال کوچک‌تر بوده و آن تحقیرها را می‌دیده، «دروغ می‌گفته تا مورد ستایش قرار بگیرد».
به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، برادرزاده ترامپ فضای خانواده او را پر از «هوسرانی، خیانت و دعواهای برادر و خواهری» توصیف کرده و نتیجه گرفته که «کج‌رفتاری» دونالد ترامپ در همین فضا شکل گرفته است.
در بخشی از کتاب ماری ترامپ که نیویورک تایمز آن را نقل کرده می‌خوانیم: «آسیب‌شناسی دونالد آن قدر پیچیده و رفتارهایش غالبا آن قدر ناموجه است که برای تشخیص کامل آن باید مجموعه‌ای از آزمایشات روان‌شناختی و عصب‌شناختی روی او انجام داد، چیزی که قطعا او هرگز تن به آن نمی‌دهد.»

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "تمامی ماجرا (چگونه خانواده ام خطرناک ترین مرد جهان را پدید آورد)" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک