loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

آثار بزرگ سیاسی

5 / 0
like like
like like

این کتاب یک تحول انتقادی درخشان است که ارائه ی مطالب اساسی ای که بیش از چهار قرن برای توصیف ، توجیه ، ستایش یا محکوم کردن دولت ، سازمان جامعه و بالاتر از همه قدرت در جامعه تلاش کرده است.
کتاب آثار بزرگ سیاسی محل تلاقی دو رشته است ، تاریخ ایده ها ، تاریخ سیاسی ، در یک زمینه ی مشترک: مطالعه آثار بزرگی که از شاهزاده ماکیاولی تا بعد از دولت-ملت یورگن هابرماس ، آن ها را واکنشی خاص را می دانستند ، زیرا آنها به نگرانی ها ، احساسات یا امید ها در دوره ای خاص پاسخ می دادند.
ژان ژاک شوالیه با ملاحظات پیشنهادی و در عین حال جدید خود ، ما را با عمق این نوشته ها آشنا می کند. و عناصر هوشمندانه ی آن ها را بیرون می کشد و به خواننده نشان می دهد. نقل قول های متعدد و بزرگ، خواننده را به "دیدن" این آثار بزرگ که هر یک تاریخ می سازد دعوت می کند. آثاری که خواننده با خواندن آنها می تواند بدون هیچ واسطه ای شوک فکری آنها را دریافت کند.
ایو گوشه که شاگرد ژان ژاک شوالیه است نویسنده قسمت آخر اثر است که مربوط به مدرن ترین جریان های اندیشه سیاسی می باشد. او سه فصل در مورد نظرات سه اندیشمند سیاسی معاصر هایک، رالز و هابرماس را به کتاب شوالیه افزوده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "آثار بزرگ سیاسی" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک