loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

رونالدو، فوق ستاره‌ی فوتبال

رونالدو، فوق ستاره‌ی فوتبال

«رونالدو» بازیکن فوق ستاره‌ی فوتبال که در تیم‌های بزرگی همچون رئال مادرید و یوونتوس، و البته تیم ملی پرتغال، بازی درخشان و گل‌های زیبایی خلق کرده، مدتی است که به خاورمیانه آمده تا در آرامش (!) و البته در ازای پول خیلی زیاد، دوران فوتبالش را در عربستان به اتمام برساند.

کریستیانو در سراسر جهان، طرفداران بسیار زیادی دارد تا جایی که تعداد دنبال‌کننده‌های صفحه‌اش در اینستاگرام، بیش از 600 میلیون نفر است و در حال حاضر پرمخاطب‌ترین صفحه در این شبکه‌ی اجتماعی است.

کریستیانو رونالدو، به همراه تیم النصر عربستان، برای بازی با تیم پرسپولیس در تاریخ 27 شهریور ماه سال 1402 به تهران آمد و در روز چهارشنبه 28 شهریور، دوباره در مستطیل سبز، مقابل علیرضا بیرانوند قرار گرفت. این بازی با نتیجه‌ی دو-هیچ به نفع النصر تمام شد؛ اما نبرد بین بیرانوند و رونالدو همچنان ادامه دارد چرا که سنگربان پرسپولیس، تمام توپ‌های کریستیانو را دفع کرد و خاطره‌ی جام جهانی 2018 را برای رونالدو زنده کرد.

اما رونالدو هر طور هم بازی کند، باز هم رونالدوست! زندگی شخصی و زندگی فوتبالی حرفه‌ای دارد و در جامعه‌ی فوتبال و فوتبال دوستان، یک اسطوره و الگوست. اگر شما نیز علاقه دارید بیشتر درباره‌ی کریستیانو رونالدو و لحظات حساس و هیجان‌انگیز زندگی‌اش بدانید، کتاب « کی؟ چی؟ کجا؟ رونالدو » انتخاب مناسبی است.

طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک